Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

بازار مبل بوشهر کجاست؟ اگر در بوشهر، تنگستان، دشتستان، جم، دشتی، دَیِر، ‌دیلم، کنگان، گناوه و عسلویه زندگی می کنید با ما همراه باشید. از آنجایی که شهرهای مرتبط با بوشهر بیشتر در حوزه وسایل برقی مشغول به فعالیت هستند قدری کار کردن در بخش دکوراسیون داخلی و مصنوعات چوبی را کندتر در این شهر به جریان انداخته است. این بدان معنا نیست که شما قدرت خرید در بوشهر به منظور مصنوعات چوبی را نخواهید داشت بلکه وسایل ارائه شده در این شهر قدری قدیمی است و همانند یافت و آباد مدرن و جدید نیست؛ زیرا مسافت طولانی که بین تولیدی های مبل و بازار مبل بوشهر است سبب شده است که خیلی همانند بازارهای مبل تهران شما نتوانید مبلمان مدرن و به روزی را مشاهده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا پیرامون بازار مبل بوشهر و مزیت های و معایب آن و آشنایی با یک مرکز خرید جدید و به روز شما عزیزان را آشنا کنیم. اگر قصد تغییر دکوراسیون اساسی دارید با ما همراه باشید.
اگر قصد خرید از شهر بوشهر و شهرهای حومه را دارید به شما توصیه می کنیم به سه خیابان معروفی که در بوشهر در راستای فروش مصنوعات چوبی مشغول به فعالیت هستند مراجعه کنید. خیابان مطهری و خیابان امام و همچنین سبز آباد از سه مرکز خرید مهم بوشهر به شمار می آیند. این سه بخش در حوزه مبلمان، بوفه های دکوری، سرویس خواب، میز ناهار خوری، میز عسلی، میز تحریر، میزهای اداری، میز تلویزیون، جاکفشی، کنسول و سایر مصنوعات چوبی مشغول به فعالیت هستند. شما همه روزه از ساعت هشت صبح الی ده صبح و عصرها از ساعت چهار بعدازظهر الی ده شب می توانید برای خرید حضوری مراجعه کنید. این را به یاد داشته باشید که با شروع سال نو قدری تایم حضور فروشنده ها در فروشگاه بیشتر می شود تا شما راحت تر بتوانید به خرید در راستای دیزاین داخلی منزل خود بپردازید. با وصف این امر که خیابان مطهری و خیابان امام و همچنین سبز آباد در راستای فروش مبل مشغول به فعالیت هستند اما چرا عده ای رضایت از خرید مبلمان خود در بوشهر ندارند. در ادامه پیرامون دلایل این نارضایتی برای شما خواهیم گفت.
 

علت نارضایتی از خرید بازار مبل بوشهر

از آنجایی که فاصله بین بازار مبل تهران و بازار مبل بوشهر زیاد است قدری نارضایتی برای مشتریان این شهر فراهم شده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
 
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: